برترین فیلم های متیو مک کانهی

متیو مک‌کانهی با بازی در فیلم هایی مانند باشگاه خریداران دالاس، میان‌ستاره‌ای، مایک جادویی و سریال کارآگاه حقیقی یکی از آن بازیگران آفتاب پرست است که همیشه بیشتر از آنچه تصور می کنبد در آستین دارد. برای اولین بار در سال 1993 در فیلم “مات و مبهوت” از ریچارد لینکلیتر دیده شد، جوان تگزاسی کار خود را با بازی در فیلم هایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، رابرت زمکیس و رون هوارد آغاز کرد. در طول دهه اول 2000، متیو مک کانهی بیشتر در کمدی های عاشقانه بازی می کرد.

اما این جوان تگزاسی می خواست نمونه کارهای خود را متنوع کند و تصمیم گرفت که به نقش های جدی تری بپردازد. متیو مک‌کانهی در فیلم دفاع لینکلن در نقش وکیلی سرخورده بازی کرد و در ادامه قرارداد با کارگردانان معتبر پیوست و سرانجام اسکار بهترین بازیگر سال 2014 را برای باشگاه خریداران دالاس دریافت کرد. از فرصت استفاده کنید و به تماشای برترین فیلم های این ستاره سینما و تلویزیون بپردازید. برای دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی یا زبان اصلی می توانید از سایت های دانلود فیلم استفاده نمایید.

  • فیلم صحرا – Sahara 2005

متیو مک کانهی در سفر خود در کویر و در کنار پنه لوپه کروز، دورترین نقاط آفریقا را برای یافتن یک کشتی گمشده و محموله مرموز آن طی می کند. این اولین فیلم بلند برک آیسنر بود و برای تکمیل آن 130 میلیون دلار بودجه سنگین دریافت کرد. برای اطمینان از موفقیت این فیلم، متیو مک کانهی برای ایفای نقش در این فیلم با سربازان نیروی دریایی به مدت یک ماه همراه شد. این بازیگر تگزاسی همچنین مسئولیت تبلیغ فیلم صحرا را بر عهده گرفت و به روشی بسیار منحصر به فرد این کار را انجام داد. مک کانهی با یک وسیله نقلیه رنگی به سراسر ایالات متحده سفر کرد و در چندین شهر توقف کرد تا تریلر این فیلم را به عموم نشان دهد.

  • فیلم میان ستاره ای – Interstellar 2014

حماسی، عاطفی، مرموز، قریب الوقوع، و صمیمی. شش سال پس از انتشار آن، این شاهکار کریستوفر نولان با هنرنمایی مک کانهی هنوز برای بینندگان جذاب است. داستان این فیلم در آینده ای نزدیک رخ می دهد که در آن زمین در حال مرگ است. فضانوردان در تلاش برای یافتن یک سیاره قابل سکونت جدید برای انسانها به فضا فرستاده می شوند. روی موشک، متیو مک کاناهی و ان هتوی خود را در یک ماجراجویی می بینند که فراتر از آنها است. در میان این ستاره ها نام های بزرگ دیگری در سینما مانند مایکل کین، جسیکا چستین و تیموتی شالامی که هنوز هم برای عموم مردم ناشناخته بود حضور دارند. برای واقعی به نظر رسیدن عملکرد، کریستوفر نولان اصرار داشت که هیچ صحنه ای در برابر صفحه سبز فیلم برداری نشود. تصمیمی که مک کانهی نیز به قدردانی از آن پرداخت.

  • فیلم آرامش – Serenity 2019

در این فیلم استیون نایت، متیو در نقش بیکر دیل، کاپیتان یک کشتی ماهیگیری بازی می کند. او بار دیگر در کنار آن هتوی بازی می کند که نقش کارن، همسر سابق خود را بازی می کند. اگرچه فیلمنامه بسیار جذاب بود و بازیگران از این هم بیشتر ( آن هتوی و متیو مک کانهی هر دو برنده اسکار هستند) اما فیلم وقتی در ایالات متحده اکران شد بسیار ناامید کننده بود. در وب سایت Rotten Tomatoes تنها 23 درصد امتیاز کسب کرده است. این نا امیدی تجاری بزرگ باعث شد که Serenity هرگز به سینماهای بین المللی راه پیدا نکرد. اما این ملاک انتخاب نیست. با دیدن این فیلم نظر خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بگذارید