راه نجات مشاغل در هنگام قطع برق

با تابستان در راه و اولین گرمای بهار بر سر ما، شما احتمالاً به جای اینکه به فکر قطعی برق باشید تعطیلات تابستانی خود را برنامه ریزی می کنید. اما گزارش هایی از سوی شرکت برق، دولت و رسانه ها منتشر می شود که هشدار از احتمال خاموشی های گسترده در دوره های اوج مصرف می دهند. ثبت رشد جمعیت، تابستانهای گرمتر و گرمتر و کاهش بار پایه در حالی که به سمت گزینه های انرژی پایدارتر حرکت می کنیم، ما را در معرض خاموشی های طولانی در زمان استفاده زیاد – مانند تابستان – آسیب پذیرتر کرده است.

در مورد قطع طولانی مدت برق کار زیادی نمی توانید انجام دهید (مگر اینکه توانایی نصب ژنراتور را داشته باشید). آنچه شما می توانید انجام دهید کاهش اثرات این قطع برق در رایانه و تداوم کار شما است. در اینجا ​​راه حل قطعی برق برای ادامه فعالیت در هنگام قطع برق در کسب و کار شما وجود دارد.

 

از منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) استفاده کنید

یو پی اس در واقع یک باتری است که در یک برد پاور تعبیه شده است و به شما کمک می کند تا مدت زمان طولانی در زمان قطع شدن، کامپیوتر شما از طریق باتری کار کند. زمان اجرا و هزینه یو پی اس متفاوت است. البته هرچه قیمت بالاتر باشد، کیفیت بهتر و مدت زمان پشتیبانی طولانی تری نیز وجود دارد.

نگه داشتن رایانه برای مدت زمان طولانی معمولاً چیزی نیست که شما پس از قطع برق به دنبال آن باشید. منبع تغذیه بدون وقفه برای زمانی که برق به طور متوالی قطع و وصل می شود نیز بسیار موثر است. این نوسانات برق اغلب مواردی است که بیشترین آسیب را به سخت افزار شما وارد می کند. حتی داشتن یو پی اس ابتدایی نیز از شما در برابر این نوع رویدادها محافظت منطقی می کند، زیرا به شما این امکان را می دهد که در صورت قطع برق بیش از چند دقیقه، رایانه خود را خاموش کنید.

یادداشتی در مورد باتری های UPS

مانند بسیاری از موارد در زندگی، باتری هایی که انرژی یک UPS را تأمین می کنند برای همیشه دوام ندارند و به طور معمول بین 2 تا 4 سال استفاده خوب از آنها خواهید داشت. یک نکته مهم برای بررسی هنگام انتخاب یو پی اس، گارانتی است. معمولاً UPS خود دارای 2 یا 3 سال ضمانت است، اما باتری که آن را تأمین می کند فقط با یک سال ضمانت پوشش داده می شود.

به همین دلیل، ما توصیه می کنیم یک محلول UPS را با باتری خریداری کنید که به راحتی می توانید آن را تعویض کنید. این بدان معنی است که وقتی باتری ها از بین می روند، می توانید به سادگی برخی از قطعات را سفارش دهید، آنها را برای شما ارسال کنند و با استفاده از پیچ گوشتی و کمی عقل سلیم، بدون نیاز به پرداخت هزینه برای یک تکنسین، می توانید آنها را تعویض کنید.

مارک های ارزان قیمت UPS اغلب باتری های قابل تعویض کاربر ندارند. بنابراین وقتی زمان تعویض آن فرا می رسد، باید یک تکنسین استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد یا کل دستگاه را دور بیندازید. اکنون کمی بیشتر هزینه می کنید، به معنای سرمایه گذاری برای آینده است.

دیدگاه خود را بگذارید