برگزاری مراسم عروسی در شرایط کرونا با آهنگ رقص

در سراسر کشور، بیماری همه گیر ویروس کرونا، زوج های تازه نامزد شده را مجبور به کوچک کردن، به تعویق انداختن و لغو جشن های عروسی به دلیل رعایت نکات ایمنی و دستورهای خانه نشینی کرده است.

آیا از خود می پرسید که چگونه می توان در زمان ویروس کرونا ازدواج کرد؟ اگر شما زن و شوهری هستید که به دلیل شیوع ویروس کرونا مشاهده می کنید باید برنامه های اولیه ازدواج خود را تغییر دهند، باید راه های دیگر را نیز در نظر بگیرید. احتمالاً این گزینه ها چیزی هایی نیستند که شما در خواب می دیدید و رویای آن را در سر داشتید، اما امیدوارم با ادامه آمادگی برای روز عروسی، این راه حل های احتمالی بارقه ای از شادی را برای شما ایجاد کند.

آیا می توانم مهمانی را به تعویق بیندازم، اما هنوز در حین ویروس کرونا ازدواج کنم؟

کاملا می توانید! اگر تاریخ عروسی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است یا نمی توانید آن را در یک تاریخ به تعویق افتاده برگزار کنید، کاملاً می توانید در روز برنامه ریزی شده خود ازدواج کنید! شما و عشق خود حتی در هنگام شیوع ویروس کرونا می توانید برنامه های یک عروسی مانند آهنگ رقص عروسی را برگزار کنید. اگر هنوز می خواهید با بهترین افراد خود جشن بگیرید ، لیاقت این را دارید! بعد از رفع محدودیت های اجتماعی می توانید بعداً برای یک پذیرایی بزرگ از دوستان و آشنایان خود دعوت کنید.

ویروس کرونا نمی تواند پخش های زنده را لغو کند!

اگر هنوز می خواهید نزدیک ترین افرادتان بخشی از روز عروسی شما باشند، می توانید مراسم خود را به صورت مستقیم پخش کنید! استفاده از سرویس هایی مانند لایو اینستاگرام راهی عالی برای  از روز شماست تا حضور بهترین افرادتان را در کنار خود احساس کنید، فقط به صورت مجازی! اگر می خواهید مراسم خود را به صورت زنده پخش کنید، حتماً قبل از عروسی به تدارکات و امکانات لازم آن توجه کنید.

پخش آهنگ رقص عروسی درد مراسم خود

برخی از روش های خلاقانه وجود دارد که میهمانان عروسی شما می توانند بخشی از این روز شما باشند. اگر در محل زندگی شما اجتماعات کمتر از ده نفر مجاز باشد، هنوز هم می توانید خانواده نزدیک یا دوستانتان را برای مراسم عروسی خود حاضر کنید. گزینه دیگر این است که مهمانان عروسی شما در پارکینگ در اتومبیل خود منتظر بمانند و بعد از مراسم میهمانان می توانند با نشانه هایی مثل بوق زدن، پخش آهنگ های شاد عروسی و رقص و تشویق از شما تجلیل کنند. گزینه دیگر این است که پس از ازدواج، می توانید به طرف خانه های دوستان و آشنایان خود در شهر رانندگی کنید و آنها می توانند از داخل به سمت خانه خود با شما جشن بگیرند.

دانلود بهترین آهنگ های های عروسی مخصوص رقص

استفاده از آهنگ مناسب تاثیر زیادی در شور و هیجان مراسم عروسی خواهد داشت. سایت بیپ موزیک با تهیه گلچینی متنوع از آهنگ های مخصوص مراسم عروسی شما را در انتخاب آهنگ های مناسب همراهی می کند. در این وبسایت انواع آهنگ های رقص کردی، لری، جدید و قدیمی و سایر آهنگ های منسب برای روز بزرگ خود را خواهید یافت.

دیدگاه خود را بگذارید